Hirvenmetsästys

——————————————————————————–

Hirviporukkaan ilmoittautuminen 31.8.2018 mennessä Aapolle tai Hannulle.  Osallistumismaksu 40e, ajomiesten kyytimaksu 20e /ajomies. Ulkopaikkakuntalaiset ampujat maksavat 42e valtionmaiden lupamaksun.

Ulkopaikkakuntalaiset ampujat: Kari Ahonen, Petri Kuusiniva, Saku Kuusiniva, Pekka Mäläskä, Eero Mäläskä, Erkki Stenius, Annika Stenius, Olavi Paukkeri, Hannu Stenius,  Nämä Ulkopaikkakuntalaisten lupamaksut on maksettava vaikka ei tulisikaan porukkaan (jokaiselta kysytty sitoumus tammikuussa).

Tilitiedot: Kipinän Metsästysseura    Hirviporukka          (FI09 5360 0420 0780 76)

Lupia käytössä 10kpl. Metsästyksenjohtaja Kalle Riepula

Talkoopäivä 6.10.2018 klo. 8:00. Pidetään ammuntakilpailu talkoiden jälkeen.

Tarkistakaa ampujat tietonne alla olevan linkin ampujaluettelosta. Kuitatkaa tiedot oikeiksi tai ilmoittakaa muuttuneet tiedot palaulomakkeen kautta tai sähköpostilla jukka.hinkula(at)gmail.com   (at)=@ tai sitten tekstiviestillä 0400988953

Ampujat2015

Hakemus jätettävä tammikuun loppuun mennessä vuonna 2016.

———————————————————————————————————–

Hirviporukan osuusmaksu 2015 on 35e ja ajomiesten kyytimaksu 20e. Maksut maksetaan hirviporukan tilille ( Kipinän metsästysseura FI09 5360 0420 0780 76) , maksut maksettava 10.9 mennessä. Jos maksu maksetaan muulta kuin omalta tililtänne laittakaa viesti kenttään kenen osuus on kyseessä.

Ulkopaikkakuntalaiset valtionmaille nimetyt ampujat maksavat lisäksi 42 euron lupamaksun (hirviporukan tilille). Alla nimilista ampujista joilta maksu vaaditaan (Lupamaksu maksettava samoin 10.9 mennessä:

Kari Ahonen

Petri Kuusiniva

Pekka Mäläskä

Eero Mäläskä

Erkki Stenius

Annika Stenius

Olavi Paukkeri

Hannu Stenius

Saku Kuusiniva

Viimeinen ilmoittautumispäivä hirviporukkaan on 10.9.2015, ilmoittautumiset Aappo Koistiselle tai Hannu Kumpulaiselle.

Talkoopäivä 19.9 klo. 8.00. Jos ei tule talkoisiin menettää yhden poissaolopäivän metsästyksestä. Muista järjestelyistä voi yrittää sopia Aapon kanssa.

Hirvikävely järjestetään talkoopäivänä klo. 13.00. Lisätietoja järjestelyvastaavilta Eero Mäläskältä tai Väinö Hinkulalta.

Metsästys aloitetaan 26.9.2015 klo. 8:00.

——————————————————————————————————————————-

RHY suoritti hirvien lentolaskennan, alla näillä tiedoilla päivitetty kaavio talvikannasta ja ammutuista kappalemääristä vuosilta 2001-2014
Hirvikannan kehitys
Päivitetty 26.3.2015, Klikkaa taulukkoa hiirellä niin näkyy paremmin
——————————————————————————————————————————————
Valtionmaiden osoitukset pitää hakea taas tammikuun aikana. Alla olevassa linkissä on viime vuoden ampujatiedot, tarkista omat tietosi. Lähetä muuttuneet tiedot etusivulla olevan [Palaute lomake] palkin kautta tai tekstiviestillä numeroon 0456345594.
Huomatkaa että kaikilla metsästäjänumero on muuttunut 8 numeroiseksi, eli ainakin se on kaikkien lähetettävä.
Päivitetty 6.1.2015

——————————————————————————————————————————————

On tullut aika ruveta valmistelemaan syksyn 2014 hirven metsästystä, eli ampujatidot pitäisi päivittää ja sen jälkeen osoitus valtion maille pitäisi hakea tammikuun loppuun mennessä.

Seuraavassa linkissä ovat jokaisen ampujan viimevuotiset tiedot, tarkistathan omat tietosi linkistä:          Ampujat_2013

Jokainen ampuja siis tarkistaa omat tietonsa tuosta linkistä, jos päivittämisen tarvetta on niin muutostarpeet voi ilmoittaa käyttämällä etusivulla löytyvää palautelomaketta. Myös ne joilla ei tarvetta muutoksiin ole antavat luvan nimensä lisäämiseen valtion ampuja listalle (ilman lupaa nimeä ei lisätä), luvan antamiseen käytetään palautelomaketta.

Ne jotka eivät syystä tai toisesta käytä tätä tapaa varautuvat puhelinsoittoon Su 19.1 etsimällä lupapaperit aiemmin esille.

Terveisin

Jukka

——————————————————————————————————————————————————————————————————————-

Hirvilupia syksylle 2013 tuli  5 aikuista ja 4 vasaa.

Hirviporukan osuusmaksu 2013 on 25e ja ajomiesten kyytimaksu 20e. Maksut maksetaan hirviporukan tilille ( Kipinän metsästysseura FI09 5360 0420 0780 76) , maksut maksettava 21.9 mennessä.

Ulkopaikkakuntalaiset valtionmaille nimetyt ampujat maksavat lisäksi 42 euron lupamaksun (hirviporukan tilille). Alla nimilista ampujista joilta maksu vaaditaan:

Kari Ahonen, Petri Kuusiniva, Mäläskä Pekka, Mäläskä Eero, Pöykiö Jouni, Stenius Erkki, Mikkonen Toivo, Pöykiö Valtteri, Haapakoski Juha, Stenius Annika, Paukkeri Olavi, Stenius Hannu, Kuusiniva Saku

Viimeinen ilmoittautumispäivä hirviporukkaan on 10.9.2013, ilmoittautumiset Aappo Koistiselle.

Talkoopäivä on 21.9.2013 klo. 8:00.  (Talkoopäivän sakkomaksu 50e , voi yrittää neuvotella hirvipäällikön kans minkälaisilla hommilla voisi sakon välttää.

Metsästys aloitetaan 28.9.2013 klo 8:00

Hirviluvat 2011 aukeaa linkistä: hirviluvat2011

Pudasjärven hirvilupahakemukset:

Aukeaa klikkaamalla linkkiä:  hakemukset-kotisivuille

Riistanhoitoyhdistys tiedottaa:

Riistanhoitoyhdistyksen hallitus suosittelee Pudasjärvellä metsästäviä seuroja/seurueita vähentämään hirvilupia jo anomisvaiheessa vähintään – 60 % ja suositus koskee koko Pudasjärven aluetta.

Metsähallituksen jakamia nuolukiviä vielä useilla porukoilla hakematta, kiviä Pudasjärven K-raudassa on, joten noutakaahan omanne.

Tulevaa hirvijahtia seurataan yhdistyksen kotisivuilla edellisen vuoden tapaan, ohjeita ilmoituskäytännöstä lisää kotisivuillamme loppukesästä. Seura /seuruekohtaiset lupamäärät julkaistaan heti kotisivuillamme, kun päätökset niistä valmistuvat. Sivuilta löytyy linkki myös lentolaskennan tuloksen tarkasteluun ja laskennan maksulistaan. Sivut löytyvät osoitteesta

——————————————————————————

RHY:n suorittaman hirvien lentolaskennan tulokset (laskettu pinta-ala kattaa 10% kokonaispinta-alasta, eli kokonaismäärän saamiseksi tulos kerrottava 10:llä).