Edesmenneet

Kku Piki (syntynyt 1991)

Ei mainittavaa menestystä hirvirintamalla. Kuollut ilman sairauden diagnosointia.

Kku Vuottajan Aapo (syntynyt 8.1.1998)

Muutamia haukkuja, mutta ei metsästyksellistä menestystä hirvirintamalla. Kuollut ilman sairauden diagnosointia.

Jpu Kolleem Retu (syntynyt 24.2.1999) AVO1 + VOI1Retulla on ollut merkittävä osa koirametsästyksen läpilyönnissä seurassamme. Retun haukusta on kaadettu 65 hirveä + 5 kolarihirveä (yhden kerran samasta haukusta kaadettu 2 hirveä). Syksy 2011 osoitti että hirvenpyyni taisi Retun osalta olla tässä, mutta 1 kaato kuitenkin usean tunnin töihin.

Linkissä Retun Työdiplomi:   http://www.youtube.com/watch?v=Vh30pxUsH5E

Kuollut 29.11.2013 Elinikä 14 vuotta 9 kuukautta

Nhu Rocky (syntynyt 22.3.2003) Todennäköisesti titteli olisi pitempi ellei näyttelystä olisi tuomisena HYL (muutamia senttejä liian iso). Eli on HIRVIKOIRA, jolle kaadetteu lukematon määrä hirviä. Toinen koirametsästyksen läpilyöjä. Kuvassa Rockyn ensimmäinen 2004.

Nhu Rocky (syntynyt 22.3.2003)
Kuvassa Rockyn ensimmäinen 2004.

Jpu Jiiällän Otto (syntynyt 14.3.2004) Ammuttu jonkun verran hirviä. Iän karttuessa ehkä hivenen liian tulinen hirvellä, joka johti usein haukkujen karkaamiseen. Elinikä 6v 1kk. Kuollut ilman sairauden diagnosointia.

Jpu Jiiällän Otto (syntynyt 14.3.2004)

Kku KVA Sapilaskorven Ossi (syntynyt 12.4.2005)

Ammuttiin 2 hirveä Retun kanssa parityöskentelyyn, mutta ei tukiopetuksesta huolimatta kehittynyt omistajan haluamalla tavalla. Annettu reilun 2 vuoden iässä uuteen kotiin. Haukkunut kuitenkin sen jälkeen käyttövalioksi 4v 8kk ikäisenä, näyttelystä SA.

Jpu Herrasuon Jekku (syntynyt 2.3.2009)

Todella lahjakas ja komearaaminen koira. Jekulle kerittiin ampua heti ensi syksynä 2 hirveä hyviin töihin, joista ensimmäinen 7kk iässä. Valitettavasti vain Jekku kuoli vuoden ikäisenä. Kuolinsyy: Vatsalaukun kiertymä. Todettu Evira Helsinki.

Jpu FIN KVA Rovavaaran Pontus (syntynyt 25.4.2007) Pontuksen haulle meinaa meidän kinkeripiiri jäädä pienenlaiseksi, eli linkku auki ja haukulla tavataan. No tulevaisuudessa tarvitaan laajahakuista koiraa kun hirviä ei kasva joka puskassa

Jpu FIN KVA Rovavaaran Pontus (syntynyt 25.4.2007)
Pontuksen haulle meinaa meidän kinkeripiiri jäädä pienenlaiseksi, eli linkku auki ja haukulla tavataan. No tulevaisuudessa tarvitaan laajahakuista koiraa kun hirviä ei kasva joka puskassa. Haukkuakin sitten kyllä piisaa, kauden 2013 pisin siivu 28 tuntia ennen kuin suostui lopettamaan. Lopetettu keväällä 2017 nuorempien koirien tieltä.